MAKLUMAT PEMBANTU OPERASI DAN PEMANDU BAGI MAKSUD PEMBERIAN WARAN PERUNTUKAN PAKAIAN SERAGAM DAN KASUT TAHUN 2017 BAGI DAERAH HILIR PERAK

Ditulis oleh UNIT PERKHIDMATAN & PENTADBIRAN on . Posted in UNIT PERKHIDMATAN & PENTADBIRAN

Pengetua / Guru Besar

SMK/SK/SJKC/SJKT

 

Daerah Hilir Perak

 

Dimaklumkan bahawa Pejabat Pendidikan Daerah Hilir Perak akan menguruskan Perolehan Pakaian Seragam di peringkat daerah hilir perak tertakluk adanya peruntukan. Oleh itu, kerjasama tuan dipohon untuk mengumpulkan maklumat pakaian seragam bagi kakitangan di bawah pentadbiran tuan seperti  berikut :

Lampiran A – Senarai Nama Kakitangan dan Jawatan 

Bersama-sama ini disertakan lampiran yang perlu dilengkapkan ( sila muat turun dibahagian attachement ) dan kembalikan lampiran tersebut pada atau sebelum

04 Mei 2017 ke Pejabat Pendidikan Daerah Hilir Perak TANPA GAGAL (U/P : Pn. Siti Azilawati Binti Abd Aziz).

Kerjasama dari pihak tuan diucapkan ribuan terima kasih

Statistik Pengunjung

1.png0.png1.png2.png0.png8.png6.png
Hari Ini102
Semalam776
Minggu Ini4666
Bulan Ini20374
Keseluruhan1012086

  • IP Anda : 54.225.36.143
Sabtu, 25 November 2017

Peperiksaan

 SPM (Ulangan)  Selesai  UPSR  Selesai
 Ujian Pelbagai PT3 (Geografi)  Selesai  STAM Bertulis  Selesai
 PT3 (Lisan)  Selesai  SPM  Berjalan
 PT3 (Bertulis)  Selesai  STPM (1)  Selesai
 MUET (1)  Selesai  STPM (2)  Selesai
 MUET (2)  Selesai  STPM (3)  Selesai
 MUET (3)  Selesai